Update van de 3 mannen uit de schoolbus - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu Update van de 3 mannen uit de schoolbus - Reisverslag uit Bladel, Nederland van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu

Update van de 3 mannen uit de schoolbus

Door: Ferry

Blijf op de hoogte en volg Pius X College

23 Mei 2014 | Nederland, Bladel

Gisteren rond 19.15 uur reden de mannen door de rampgebieden in het noorden van Bosnië. Het was geen vrolijk gezicht en het is maar goed dat er veel hulp aangeboden wordt.

Om 22.00 uur hebben ze een pension midden in Kroatië opgezocht. Na een goede nachtrust, zijn ze vanochtend rond 08.00 uur weer vertrokken en ze hopen vannacht om 00.00-01.00 uur in Bladel te zijn!

Bijna zijn we allemaal weer veilig thuis en een levenservaring rijker!

• 23 Mei 2014 - 14:52

Sandra:

Respect voor deze 3 bikkels! Wat zullen jullie blij zijn als jullie straks thuis zijn. Wij denken aan jullie! Nog ff volhouden! Groetjes Sandra

• 23 Mei 2014 - 15:15

Jolanda:

Ik weet niet wat jullie met liza gedaan hebben de afgelopen dagen. Ze komt net uit bed 15.10 uur. Zit nu aan het ontbijt. Wat kan een weekje vak zwaar zijn.

• 23 Mei 2014 - 15:19

Jolanda:

Hoi wat fijn dat de laatste bikkels er ook bijna zijn.
    super

• 23 Mei 2014 - 15:35

Ellen Van Stralendorff:

Wens de 3 mannen nog een voorspoedige reis, inderdaad wat een bikkels.
    Onze Naomi ligt ook nog in bed, zal zo maar eens gaan kijken.
    We hebben nog niet veel gehoord van haar, maar wat we gehoord hebben was alleen maar positief.
    Ze is er dankbaar voor dat ze dit mee heeft mogen maken.
    Allemaal een heel goed weekend,en lekker uitrusten.
    Groetjes van ons uit Eindhoven.

• 23 Mei 2014 - 16:21

Toon:

Hallo iedereen,

Zoals wij vannacht onthaald zijn willen we ook onze 3 kanjers onthalen. Hartelijk dank hiervoor.
    Vanaf 0.00 uur is iedereen die hun ook wil binnenhalen van harte welkom op school.
    Mochten we een nog nadere indicatie van de tijd krijgen zullen we proberen deze hier te vermelden.

Groeten Toon

Pius X College

BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD! Sinds 2008 gaat het Pius X College afdeling Praktijkonderwijs naar Bosnië om in samenwerking met Out of Area binnen een week een plaatselijke school op te knappen. Dit vindt om de 2 jaar plaats! De projecten worden gesignaleerd door aanspreekpunten van Out of Area in de desbetreffende regio's. Dit zijn leerkrachten, artsen en anderen die in het gebied wonen en alles weten over de plaatselijke problematiek en behoeften. In overleg met Out of Area wordt er een project gekozen waaraan Pius X 4 Bosnië gaat werken. Voor dit project wordt er schoolbreed geld opgehaald met verschillende activiteiten, maar ook leerlingen individueel halen geld op voor het goede doel. Uiteindelijk zal er een groep van ongeveer 30 leerlingen met begeleiders afreizen naar Bosnië. Hier wordt in een week tijd een basisschool opgeknapt!

Actief sinds 24 Sept. 2014