Geland in Keulen! - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu Geland in Keulen! - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu

Geland in Keulen!

Door: Ferry

Blijf op de hoogte en volg Pius X College

22 Mei 2014 | Duitsland, Keulen

Na een superdag in Sarajevo (verslagje volgt nog) zijn we net geland in Keulen! We hebben een luchtzak gehad en flinke turbulentie door de onweer en bliksem boven Keulen!

We wachten nu op onze koffers en dan nog 2 uur in de bus. We verwachten er twee uur over te rijden dus zal wel 01.00 uur worden. De kids laten we wel bellen als we nog een uurtje moeten rijden!

• 22 Mei 2014 - 22:59

Bob En Jolanda:

Jippie, bijna thuis. Bedankt voor de melding Ferry. Nog een goeie reis allemaal en tot straks.

• 22 Mei 2014 - 23:20

Ans:

Hartstikke fijn dat de vliegreis veilig is verlopen. We hebben het mooi online kunnen volgen. We hebben zelfs gave foto's gemaakt van de landing... Met kunst en vliegwerk.

Jullie zullen wel flink moe zijn, maar je eigen bedje wacht op jullie.

Ferry heel erg bedankt voor de leuke foto's en verslagjes. We keken er elke dag naar uit.

Tot straks.

Groetjes Ans.

• 22 Mei 2014 - 23:22

Rene En Ellen Van Stralendorff:

Fijn om te horen dat jullie geland zijn.
    Tot straks

• 22 Mei 2014 - 23:46

Hetty:

Yeeeee ze zijn geland. Nu zitten we op de bank te overleggen hoe laat we aanrijden. Spannend.

• 22 Mei 2014 - 23:48

Ad En Jolanda:

Fijn dat jullie weer veilig aan de grond zijn.
    Het zal wel een beetje koud zijn voor jullie.
    nog een fijne busreis terug en dan zien we jullie zo in Bladel

Groetjes Ad,Jolanda en Stan

Pius X College

BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD! Sinds 2008 gaat het Pius X College afdeling Praktijkonderwijs naar Bosnië om in samenwerking met Out of Area binnen een week een plaatselijke school op te knappen. Dit vindt om de 2 jaar plaats! De projecten worden gesignaleerd door aanspreekpunten van Out of Area in de desbetreffende regio's. Dit zijn leerkrachten, artsen en anderen die in het gebied wonen en alles weten over de plaatselijke problematiek en behoeften. In overleg met Out of Area wordt er een project gekozen waaraan Pius X 4 Bosnië gaat werken. Voor dit project wordt er schoolbreed geld opgehaald met verschillende activiteiten, maar ook leerlingen individueel halen geld op voor het goede doel. Uiteindelijk zal er een groep van ongeveer 30 leerlingen met begeleiders afreizen naar Bosnië. Hier wordt in een week tijd een basisschool opgeknapt!

Actief sinds 24 Sept. 2014