Wil je meer foto's zien? - Reisverslag uit Čelebić, Bosnië en Herzegovina van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu Wil je meer foto's zien? - Reisverslag uit Čelebić, Bosnië en Herzegovina van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu

Wil je meer foto's zien?

Blijf op de hoogte en volg Pius X College

21 Mei 2014 | Bosnië en Herzegovina, Čelebić

De foto's die bij de verslagen staan zijn slechts genomen met de iPhone van meester Ferry. De hele week door zijn er ook nog foto's genomen door Anée van Out of Area. Deze kunnen jullie terug op:

Veel plezier met de foto's! Morgen weer live-beelden van uw zoon of dochter!

• 22 Mei 2014 - 20:03

Caroline:

Hallo allemaal,

Ik krijg zojuist te horen dat het vliegtuig een half uur vertraging heeft, dit ter informatie voor ouders en echtgenoten. De aankomst in Bladel wordt dus ook later.

Groetjes Caroline Hendriks

• 22 Mei 2014 - 20:43

Ans ( Moeder Van Luke:

Hoi Caroline.
    Dank je wel. We zitten al een kwartier of 3 te gapen naar de flyghtradar en we zien niks.

Hopelijk vertrekt ie zo, want ik vind het MISSELIJK spannend ;-)

• 22 Mei 2014 - 20:50

Ans:

We zagen straks wel een vliegtuig landen in Sarajevo van German Wings. Dat zal hun vliegtuig wel eens kunnen zijn. Die kwam vanuit Keulen.

Als dat zo is, dan tel er nog maar een dik -uur bij. Koffers eruit er andere erin... Tanken... Nakijken...
    En we zien net dat die vanuit Keulen een uur te laat vertrokken is.

Maar we houden het goed in de gaten. Als er iets verandert ( als we dat zien ) vertel ik het hier.

• 22 Mei 2014 - 20:54

Ans:

Owwww... Ik kijk net en hij is VERTROKKEN. Ofja hij staat op de startbaan. Gaaf om te zien.

• 22 Mei 2014 - 20:56

Ans:

En ze zijn los... Tot straks allemaal.

• 22 Mei 2014 - 20:58

Ans:

Dus 50 minuten vertraging wou ik nog even zeggen.

• 22 Mei 2014 - 22:07

Ans:

Landing 22.31 uur geeft ie aan.

• 22 Mei 2014 - 22:34

Ans:

Jeuyyy geland!!! Om 22.31 uur.

• 22 Mei 2014 - 22:45

Marion Moeder Van Nick:

yes,ze zijn geland.

Pius X College

BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD! Sinds 2008 gaat het Pius X College afdeling Praktijkonderwijs naar Bosnië om in samenwerking met Out of Area binnen een week een plaatselijke school op te knappen. Dit vindt om de 2 jaar plaats! De projecten worden gesignaleerd door aanspreekpunten van Out of Area in de desbetreffende regio's. Dit zijn leerkrachten, artsen en anderen die in het gebied wonen en alles weten over de plaatselijke problematiek en behoeften. In overleg met Out of Area wordt er een project gekozen waaraan Pius X 4 Bosnië gaat werken. Voor dit project wordt er schoolbreed geld opgehaald met verschillende activiteiten, maar ook leerlingen individueel halen geld op voor het goede doel. Uiteindelijk zal er een groep van ongeveer 30 leerlingen met begeleiders afreizen naar Bosnië. Hier wordt in een week tijd een basisschool opgeknapt!

Actief sinds 24 Sept. 2014