21 mei De laatste avond - Reisverslag uit Čelebić, Bosnië en Herzegovina van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu 21 mei De laatste avond - Reisverslag uit Čelebić, Bosnië en Herzegovina van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu

21 mei De laatste avond

Door: Ferry

Blijf op de hoogte en volg Pius X College

21 Mei 2014 | Bosnië en Herzegovina, Čelebić

Sommigen pakten hun koffer al na het eten in, anderen gingen lekker kletsen en voetballen. We hadden de laatste presentatie nog, meester Stijn gaf nog een optreden en meester Ferry sprong nog 2x van de duikplank!

Nog één nachtje!

• 21 Mei 2014 - 20:27

Ans:

Ja, nog 1 ( KORT ) nachtje ... ;-)

Jullie kunnen bijna in je eigen bedjes uitslapen.

Groetjes Ans.

• 21 Mei 2014 - 20:28

Bob En Jolanda:

En dan zijn ze weer fijn thuis. Jullie hebben er iets super moois van gemaakt en ik denk dat iedere ouder kei trots is op zijn/haar kind. Wij zijn trots op ieder van jullie. Super gedaan !!!!!

Groetjes en nog veel plezier vanavond.

Tot morgen!

Bob en Jolanda(ouders van Manon)

• 21 Mei 2014 - 20:56

Jetty Van Wezel:

Supergoed wat jullie daar samen voor mekaar hebben gekregen! Het zal voor ieder een onvergetelijke ervaring zijn. En bedankt Ferry voor alle prachtige verslagen, echt heel erg leuk om te lezen!

Groetjes aan Utah van Jetty en Edwin

• 21 Mei 2014 - 21:41

Hetty:

Net thuis van mijn werk en snel de mail controleren. Yes weer een verslag. Wat weer een happening. Wat een plezier en wat hebben jullie hard gewerkt. Wat moet het een fijn gevoel geven dat je zo iets moois kunt doen voor anderen die het toch stiekem minder hebben als wij. Veel plezier vanavond en een goede reis morgen. Gr Hetty ter Brake

• 21 Mei 2014 - 21:57

Eric, Anique En Thed:

Hallo,

Fijn om te zien dat alles goed is gegaan. Aan de foto's en reisverslagen te zien is het weer een super ervaring geweest en heeft het harde werken ook resultaat opgeleverd.

Geniet nog van de laatste nacht met zijn allen en morgen weer lekker in het eigen bedje.

Tot morgen!

Groeten Eric, Anique en Thed

• 21 Mei 2014 - 23:42

Suzane Van Beek :

wat zijn wij trots op jullie dat jullie zo iets moois hebben afgeleverd voor die kinderen geniet nog morgen van de laatste dag Sarajevo en een hele goede terugreis toegewenst en groetjes van jeroen suzanne en bram van beek .

Pius X College

BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD! Sinds 2008 gaat het Pius X College afdeling Praktijkonderwijs naar Bosnië om in samenwerking met Out of Area binnen een week een plaatselijke school op te knappen. Dit vindt om de 2 jaar plaats! De projecten worden gesignaleerd door aanspreekpunten van Out of Area in de desbetreffende regio's. Dit zijn leerkrachten, artsen en anderen die in het gebied wonen en alles weten over de plaatselijke problematiek en behoeften. In overleg met Out of Area wordt er een project gekozen waaraan Pius X 4 Bosnië gaat werken. Voor dit project wordt er schoolbreed geld opgehaald met verschillende activiteiten, maar ook leerlingen individueel halen geld op voor het goede doel. Uiteindelijk zal er een groep van ongeveer 30 leerlingen met begeleiders afreizen naar Bosnië. Hier wordt in een week tijd een basisschool opgeknapt!

Actief sinds 24 Sept. 2014