En... touchdown! - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu En... touchdown! - Reisverslag uit Sarajevo, Bosnië en Herzegovina van Pius X College Bladel - WaarBenJij.nu

En... touchdown!

Door: Ferry

Blijf op de hoogte en volg Pius X College

17 Mei 2014 | Bosnië en Herzegovina, Sarajevo

Na een vlucht van bijna twee uur zijn we net geland op Sarajevo AirPort. Nog even wachten op de koffers en dan de bus in naar het hotel!

Enkele leerlingen vonden het opstijgen en landen wel erg spannend. Op wat lichte turbulentie na hebben we een prima reis gehad!

• 17 Mei 2014 - 16:49

Diane Sporen:

Fijn dat jullie er zijn.
    Geniet er allemaal van, deze dagen.

• 17 Mei 2014 - 16:53

Marjan:

Fijn, goed geland dus! Dan kan het grote avontuur nu echt beginnen. Zet hem op toppers van PiusX! Marjan (tante van Naomi)

• 17 Mei 2014 - 16:55

Miranda Van Hout:

Fijn om te kunnen lezen dat jullie veilig zijn geland!
    have fun.

• 17 Mei 2014 - 17:12

Ans:

We hebben mooi mee kunnen kijken op de link die de papa van Pim gaf eerder.
    Nog dank je wel daarvoor.

Fijn dat jullie er zijn. En morgen werk aan de winkel. Maar eerst nog eventjes met de bus naar het hotel.
    Lekker uitrusten... Jullie zullen goed moe zijn.

Groetjes Ans.

• 17 Mei 2014 - 17:13

Caroline:

Gelukkig veilig geland en nu op naar het hotel. Ook nog een hele reis.

Caroline

• 17 Mei 2014 - 17:26

Jolanda Olislagers:

Fijn dat jullie bijna de bestemming bereikt hebben, een hele fijne week allemaal, en we blijven jullie volgen!!

Kees en Jolanda

• 17 Mei 2014 - 17:54

Jolanda En Bob:

Fijn dat jullie veilig zijn geland en zijn gekomen. Nu kan het grote avontuur beginnen, heel veel succes en we keep watching you :-)

• 17 Mei 2014 - 18:02

Juf Petra:

Veilig geland.. Dan morgen fijn aan de gang. Succes!

• 17 Mei 2014 - 18:37

Marieta:

Fijn te horen dat jullie veilig zijn geland. Leuk jullie te volgen op deze site en de foto's via twitter. Succes!!

• 17 Mei 2014 - 19:03

Marie-louise Verberne:

Heel veel succes, zet hem op morgen en voor vanavond goed uitrusten
    groetjes marie-louise

• 17 Mei 2014 - 19:17

Pieta Enzlin:

Hallo allemaal.

Super dat jullie op het vliegveld zijn.
    Nu nog met de bus. Hoe is het weer daar?
    We horen net dat jullie aangekomen zijn bij het hotel.
    Eet ze en daarna lekker slapen,dan kunnen jullie er morgen tegenaan.
    Liefs en succes voor allemaal van de oma van Naomi.

Pius X College

BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD! Sinds 2008 gaat het Pius X College afdeling Praktijkonderwijs naar Bosnië om in samenwerking met Out of Area binnen een week een plaatselijke school op te knappen. Dit vindt om de 2 jaar plaats! De projecten worden gesignaleerd door aanspreekpunten van Out of Area in de desbetreffende regio's. Dit zijn leerkrachten, artsen en anderen die in het gebied wonen en alles weten over de plaatselijke problematiek en behoeften. In overleg met Out of Area wordt er een project gekozen waaraan Pius X 4 Bosnië gaat werken. Voor dit project wordt er schoolbreed geld opgehaald met verschillende activiteiten, maar ook leerlingen individueel halen geld op voor het goede doel. Uiteindelijk zal er een groep van ongeveer 30 leerlingen met begeleiders afreizen naar Bosnië. Hier wordt in een week tijd een basisschool opgeknapt!

Actief sinds 24 Sept. 2014